ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עו"ד נטע-לי אסייג מנשה

    נטע-לי אסייג מנשה עורכת דין, הנה בוגרת תואר ראשון במשפטים (LLB) וחברה בלשכת עורכי הדין בישראל.

    עו"ד נטע-לי אסייג מנשה, הנה בעלת תעודת גישור וכן הוסמכה לעריכת ייפוי כוח מתמשך, הנחיות מקדימות לצורך מינוי אפוטרופוס ומסמך הבעת רצון על פי חוק ממשרד האפוטרופוס הכללי.

    עו"ד נטע-לי אסייג מנשה, התחילה את דרכה המקצועית בשנת 2013 כטרום מתמחה במשרדה של עו"ד מירב קאהן, שם למדה את רזי המקצוע וכן ביצעה קליניקה משפטית לייצוג בוועדות פסיכיאטריות בבתי החולים לצורך שמירה על זכויותיהם של החולים.  

    לאחר מכן, התמחתה בדיני נזיקין וביטוח לאומי במשרד עמיקם חרל"פ תחת שבטו של עו"ד חרל"פ, שם למדה ממנו כיצד להתמודד עם תיקים מורכבים וסבוכים בעולם הנזיקין והביטוח הלאומי.

    לאחר הסמכתה, הצטרפה היא למשרדה של עו"ד מירב קאהן כעורכת דין מן המניין, הפכה ליד ימינה וליוותה את מרבית התביעות המשמעותיות אשר נוהלו על ידה.

    עו"ד נטע-לי אסייג מנשה, מתמחה בתחום הנזיקין לרבות נזקי גוף וחבויות, תאונות דרכים, ביטוח לאומי ורשלנות רפואית.

    עו"ד נטע-לי אסייג מנשה, מייצגת מידי יום בוועדות רפואיות של המוסד לביטוח לאומי וחברות הביטוח בכל רחבי הארץ, מופיעה בבתי הדין והמשפט השונים וכן משמשת כמגשרת.

    במהלך השנים, וככל שעלה היקף הפעילות של המשרד, רכשה עו"ד נטע-לי אסיג מנשה ידע וניסיון רב בניהול ההליכים המשפטיים עבור לקוחות המשרד והתוצאות מעידות בפני עצמן.  

    המטרה המנחה את עו"ד נטע-לי אסייג מנשה בייצוג המשפטי של לקוחותיה הינה מימוש ומיצויי מלא של כלל זכויותיהם בכל הליך והליך. הנה מאמינה, כי שקיפות ואמינות מול הלקוח מהווה חלק מהותי ומרכזי בניהול ההליך, והנה מבהירה ללקוחותיה כי מטרתם משותפת וכי טובתם תמיד בראש סדר עדיפויותיה ללא כל התפשרות.

    עו"ד נטע-לי אסייג מנשה, מבינה כי הלקוחות המגיעים למשרדה מצויים בנקודת מפנה בחייהם, ולפיכך, הנה פועלת ברגישות מלאה ונלחמת עבור כל לקוח עד למיצוי מלא של כלל זכויותיו ובפני כל גוף, תוך שהינה מעניקה שירות מקצועי הכולל מומחיות משפטית בחקיקה ובפסיקה הרלוונטית ותוך שהינה מקפידה על שילוב תמידי של חדשנות.

     

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן