ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין לביטוח לאומי

    עו"ד ביטוח לאומי

    אחד הרגעים המורכבים של החיים מתבטא כאשר אנשים את מוצאים עצמם לפתע לאחר תאונה קשה בגיל צעיר או כאשר הם סובלים ממחלה אשר מגבילה את יכולתם לפרנס את עצמם, והם נאלצים לפנות אל המוסד לביטוח לאומי על מנת לבקש כסף או פיצוי על התאונה או המחלה. עם זאת, לא תמיד הביטוח הלאומי מעניק את הפיצוי למרות שכלפי חוץ ניתן לראות כי המבוטח צריך אותו, ומשום כך אזרחים רבים בוחרים לפנות את עו"ד ביטוח לאומי, על מנת להיות בטוחים כי הם מבצעים את תהליך הגשת התביעה על הצד הטוב ביותר ולהבטיח את מיצוי זכויותיהם.

    מה הם תפקידיו של עו"ד ביטוח לאומי?

    לעורכי דין המתמחים בדיני ביטוח לאומי קיימים תפקידים לא פשוטים, וביניהם ניתן למצוא:

    • מניעת התיישנות התביעה – אחד התפקידים החשובים של עו"ד ביטוח לאומי הינו למנוע את התיישנות התביעה. בתביעות רבות של ביטוח לאומי ישנו חוק התיישנות קצר, ולכן חשוב מאד למצוא עורך דין מתמחה בתחום מיד לאחר הפגיעה.
    • מילוי טפסים ובירוקרטיה – הביטוח הלאומי כמו כל משרדי ממשלה מלא בבירוקרטיה, ועל מנת להגיש תביעה יש להגיש טפסים על גבי טפסים. רבים לא מוצאים את הידיים והרגליים בים הטפסים, ולכן עורך דין ביטוח לאומי יוכל למלא בעבורם את הטפסים בצורה נכונה.
    • הכוונת הצעדים הבאים – עורך הדין ידריך בצעדים הבאים שלאחת הגשת התביעה, יכין את הלקוח לוועדה הרפואית ובמקרה הצורך גם יגיש ערר.

    עורך דין ביטוח לאומי – למה הוא חשוב?

    המוסד לביטוח לאומי הוא מערכת מסועפת של חוקים ותקנות שאינה מוכרת למרבית האזרחים שרוצים למצות את הזכויות שמגיעות להם על פי חוק. כולנו יודעים כי החוק טוען שכל אזרח מגיל 18 חייב לשלם דמי ביטוח לאומי, ותשלום זה מהווה כמעין "דמי ביטוח" למקרה של תאונה או מחלה. עם זאת, בעיתות משבר, ניכר לראות פעמים רבות כי זה לא פשוט להשיג את הפיצוי שמגיע לאדם הסובל ממחלה או שנפגע מתאונה על פי החוק. על מנת לקבל את מלוא הפיצויים אשר מגיעים לאדם על פי חוק, ולהיות בטוחים כי מלוא זכויותיכם מוצו, רבים מעדיפים לפנות אל עו"ד ביטוח לאומי אשר מכיר את הנהלים, את הטפסים ואת הכללים ויוכל לסייע להתמודד עם סבך הבירוקרטיה. מתלבטים לאן לפנות? משרד עורכי הדין קאהן – אסייג הוא משרד בוטיק המתמחה בדיני ביטוח לאומי ונזיקין, ונציגיו ישמחו לסייע.

    עורך דין מומחה לביטוח לאומי

    עורך דין מומחה לביטוח לאומי

    המוסד לביטוח לאומי לעיתים מאד מקשה על האזרחים המבוטחים בו לקבל את זכויותיהם במקרה של תאונה, פציעה או מחלה, ורבים נענים בשלילה כאשר הם מגישים תביעות מוצדקות למרות שהם שילמו כל חייהם.  כמו כן, חשוב לזכור כי התיישנות תביעה אל מול הביטוח הלאומי היא מהירה במיוחד, עד שנה מרגע התביעה, בניגוד לתביעת נזיקין רגילה שההתיישנות בה היא עד 7 שנים לאחר המקרה. קשיים נוספים שמציב הביטוח לאומי הם מילוי נכון של טפסים שונים, מתן חוות דעת רלוונטיות וכמובן הוועדות הרפואיות- אשר ידועות לשמצה בתור קשות במחמירות במיוחד. משום כך, רבים בוחרים לקחת את שירותיו של עורך דין מומחה לביטוח לאומי, אשר יודע להתמודד עם הבירוקרטיה הסבוכה ולהתנהל נכון מול הביטוח הלאומי, עד לקבלת התוצאה הרצויה.

    הדרכים הנכונות למציאת עורך דין מומחה לביטוח לאומי

    המלצות – הדרך הטובה ביותר למצוא עורך דין מומחה לביטוח לאומי היא לפנות אל אנשים שהתנסו בעבר בתביעה מול הביטוח לאומי, וקיבלו את מלוא ההטבות והזכויות אשר מגיעות להם כנגד כל הסיכויים בעזרת עורך דין זה או אחר שסייע להם בתהליך, כמו גם בתביעת הערר במידת הצורך.

    אתרי אינטרנט – כיום ניתן למצוא ברשת האינטרנט מגוון רחב של עורכי דין- ניתן כמובן לחפש במנוע החיפוש שאילתה או מילות מפתח אשר רלוונטיות לתחום הספציפי אותו אתם מחפשים, כמו גם לקרוא ביקורות והמלצות על עורכי דין כאלה ואחרים.  ניתן אף לחדד את החיפוש בהתאם לעיר מגוריכם.

    ניסיון הוא שם המשחק

    חשוב מאד שלעורך הדין הנבחר יהיה ניסיון רב בכל הנוגע לתביעות אל מול המוסד לביטוח לאומי, משום שעורך דין צעיר ומתחיל לא הספיק עדיין לצלול אל תוך הבירוקרטיה הסבוכה של הגוף הזה.  כמו כן, הביטוח הלאומי כמו כל גוף ממשלתי, יכול לזרז תהליכים בעזרת עם עורך דין ותיק שעבד אצלם ומכיר בדיוק את התנאים לצורך זה. מתלבטים? לא יודעים אל מי לפנות? משרד עורכי הדין קאהן – אסייג הוא המקום הנכון על מנת למצות את כל זכויותיכם ולזכות בפיצויים שמגיעים לכם כחוק.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן