ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    תביעות ביטוח

    האם רכשת ביטוח אובדן כושר עבודה / נכות מעבודה, ביטוח חיים, סיעוד וכיוצ"ב, וכעת, בעת שהנך נזקק להפעלת הכיסוי הביטוח, חברת הביטוח מערימה קשיים? משרדנו מתמחה במיצויי זכויות לקוחותיו מול חברות הביטוח.

    רבים אינם יודעים כי אלפי תביעות מוגשות במהלך כל שנה אל חברות הביטוח השונות, אך אחוז גדול מהן איננו מאושר. דבר זה גורם לאכזבה עבור המבוטחים שחשים כי חרב עליהם עולמם, ולעיתים אינם מעוניינים להגיש ערעור לחברת הביטוח בשביל לחוות שוב את אותה הדחיה. במאמר זה נדבר על הסיבות השונות שבגינן נדחות תביעות ביטוח, וכן איך ניתן לשלוח ערעור על מנת לזכות בתביעה. לעורך דין יש תפקיד חשוב בתהליך הגשת התביעה לחברת הביטוח, על מנת לעזור לכל אלו שלא לא הצליחו להתמודד עם הבירוקרטיה הסבוכה ולהביא לאישור תביעתם.

    למה תביעות ביטוח נדחות?

    ישנן סיבות רבות לכך כי תביעות ביטוח נדחות. להלן כמה  מהן:

    • טענת ההתיישנות – רבות מתביעות הביטוח נפסלות בשל העובדה כי הן התיישנו, בניגוד לתביעות לבית המשפט שעד 7 שנים מותר להגיש אותן והן עדיין תהיינה תקפות. זמן הגשת תביעות ביטוח הוא קצר ביותר- עד שלוש שנים. רבים מהמבוטחים שאינם יודעים זאת מגישים תביעות שעבר זמנן ונדחים מהסיבה הזו.
    • הגדרת תנאי הזכאות – לעיתים רבים המבוטחים אינם יודעים את תנאי הזכאות ולכן התביעה שלהם נדחית. הם חושבים כי הם עומדים בתנאים אלו, ולמעשה הדבר אינו נכון. הדוגמא הטובה ביותר ההמחישה עניין זה היא תביעת נכות, על מנת שאדם יחשב כסיעודי הוא צריך לא לבצע לבד שלוש מתוך שש פעולות הכרחיות. ברגע שהאדם אינו עונה לתנאים אלו התביעה שלו תידחה.
    • אי גילוי – זוהי טענה רווחת שבגינה נדחו תביעות ביטוח רבות. הביטוח יטען כי אין מדובר בבעיה חדשה מהתאונה וכי מדובר בהחמרה של בעיה ישנה. אבל בכל זאת אסור לומר נואש ויש למצוא דרך לסתור את דבריה של חברת הביטוח.

    כיצד מתמודדים עם חברת הביטוח בצורה נכונה?

    גם אם התביעה שהגשתם נדחתה על ידי חברת הביטוח, חשוב לא להרים ידיים ולא לומר נואש. הצטיידו בעורך דין מומחה לתביעות ביטוח כמו עורכי הדין המיומנים מהמשרד קאהן – אסייג, ומלאו יחד איתם תצהירים שונים. הצטיידו באבחנות של רופא מומחה, ובעזרת המסמכים הנכונים ומילוי נכון שלהם- יוכל עורך הדין לנצח בעירעור.

    עורך דין לתביעות ביטוח

    עורך דין תביעות ביטוח

    רבים מופתעים לגלות כי תביעה שהגישו לחברת הביטוח נדחתה, בעיקר כאשר מדובר על תביעות לנזקי גוף. אותם מבוטחים חשים מאוכזבים ואומללים ברגע הסירוב, אך חשוב שידעו כי חברות הביטוח דוחות תביעות כאלו על ימין ושמאל ומעוניינות לא לשלם את הפיצוי המגיע למבוטח. משום כך, רבים פונים אל עורך דין תביעות ביטוח אשר מכיר את דיני הביטוחים על בוריהם ויוכל לשנות את ההחלטה ולהביא ללקוחותיהם את הפיצויים שהם זקוקים להם. חשוב לא להרים ידיים ולא לומר נואש במקרה שהתביעה שלכם נדחית על ידי חברת הביטוח, ולא להסס להגיש את התביעה מהפחד לטבוע בים החוקים והתקנות. עורך הדין אשר מתמחה בתביעות ביטוח יוכל להגיש ערעור על תביעה שנדחתה, ולעזור לכם להשיג את הפיצוי שמגיע לכם.

    עורך דין תביעות ביטוח – מהי תביעת ביטוח?

    רכישת פוליסת ביטוח היא אמצעי חשוב על מנת ליצור רשת ביטחון לאדם שאמורה להגן עליו מפני מחלה, נפילה, פציעה או תאונה אשר אף עלולים לגרום לאובדן כושר עבודה. בכל חודש האדם משלם סכום קטן של כסף, על מנת שבמקרה שבו הוא יצטרך את עזרת הביטוח הוא יקבל סכום כסף גדול שיעזור לו במימון הצרכים הרפואיים ושיקום. ישנם ביטוחים שחובה לעשות על פי חוק כמו למשל: ביטוח בריאות דרך קופת החולים או ביטוח רכב, ויש ביטוחים שהאדם רוכש לעצמו באופן עצמאי, כמו אובדן כושר עבודה או ביטוח סיעודי. על אף חשיבות הביטוח ועל אף הכסף הרב שהוצא, לעיתים קרובות ברגע האמת רבים נתקלים בחומה בצורה. בעזרת עורך דין תביעות ביטוח ניתן להגיש תביעה לבית המשפט, המייצג את המבוטח שהתביעה שלו נדחתה מסיבות שונות כאשר בבעלותו יש פוליסת ביטוח בתוקף.

    נדחית על ידי חברת הביטוח. מה אתה צריך לעשות?

    כאשר אדם מקבל את מכתב הסירוב מחברת הביטוח עומדות בפניו שתי אפשרויות: להניח את המכתב בפח או לתייק אות בקלסר ולשכוח מהעניין, או לחילופין להגיש תביעה נגד הביטוח בעזרת עורך דין שמתמחה בכך. היציאה אל הוכחת הזכאות היא יציאה אל מלחמה קשה מול חברת הביטוח, ולכן חשוב לבחור במשרד עורכי דין מקצועי כמו המשרד קאהן – אסייג, אשר מהווה את חוד החנית בטיפול בסוג אירועים אלו.

    עורך דין לתביעות ביטוח - קאהן אסייג משרד עו"ד

    עורך דין לתביעות ביטוח

    תביעות ביטוח רבות נדחות מסיבות שונות בעת הצורך, לעיתים מסיבות מוצדקות ולעיתים כלל לא. בסופו של דבר אדם ששילם ממיטב כספו בכל חודש על ביטוחים וודאי קיווה שבעת צרה הם יעזרו לו, עומד לעיתים מול שוקת שבורה. חשוב מאד לא להרים ידיים כאשר מקבלים תשובה שלילית מחברת הביטוח, ועליו לחפש עורך דין לתביעות ביטוח שיוכל לסייע לו בסבך הבירוקרטיה.  מטרתו של עורך דין לתביעות ביטוח היא לדרוש צדק בעבור הלקוח שלו, ולשם כך הוא צריך להיות בעל ניסיון רב בכל הנוגע להגשת תביעות כמו סיעוד ובריאות, מכיר את כל הכללים בנושא ובעיקר קשוב, אכפתי וסבלני.

    מה החשיבות של עורך דין לתביעות ביטוח?

    אדם רוכש פוליסת ביטוח על מנת שהיא תגן עליו במקרים שונים, אך פעמים רבות דווקא בעת הצורך חברת הביטוח נענית בשלילה ולא מאפשרת לאדם למצות את זכויותיו בקלות. האדם הממוצע איננו מבין את פוליסת הביטוח עליה הוא חותם, שכן היא מנוסחת בצורה עמומה שרק עורך דין שמתמחה בנושא תביעות הביטוח יידע לקרוא ולהבין גם את האותיות הקטנות. לא אחת סבורים לקוחות שונים לחינם שאינם זכאים לתשלום מחברת הביטוח, אך כאשר הם פונים אל עורך דין לתביעות ביטוח הם מגלים כי הם זכאים לפיצוי כספי משמעותי.

    שלושה טיפים כיצד לנצח את חברות הביטוח

    תיעוד – חשוב להקליט ולתעד כל שיחה שאתם מנהלים עם נציגי חברת הביטוח, כמו גם כדאי ליצור קשר בעזרת מכתבים ולשלוח אותם בדואר רשום.

    לא לוותר- גם אם קבלתם תשובה שלילית, אתם עדיין יכולים לערב עורך דין המתמחה בתביעות מול חברות הביטוח שיוכל לסייע לכם בהתנהלות מולם. לא יודעים במי לבחור? משרד עורכי הדין קאהן – אסייג ישמח לעזור בכל בעיה ולהעניק גם לכם ליווי מסור עד לקבלת התוצאה הרצויה.

    למידה והכנה – ידע הוא כוח, ולכן קריאת הסכם הביטוח על ידי המבוטח היא שלב הכרחי.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן