ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    הכרה מהמוסד לביטוח לאומי וקביעת 19% נכות לאחר ניהול הליך בבית משפט

    הלקוח עובד מזה שנים רבות כמכונאי קרונות ברכבת ישראל. במסגרת עבודתו, הינו נדרש לעבודה מרובה עם כלים רוטטים כגון: מברגות, מקדחות, פטישי אוויר ועוד. לאורך השנים החל הוא לחוש בזרמים וכאבים באצבעות במהלך עבודתו, ולאט לאט תפוקת עבודתו נפגעה היות וידיו נחלשו.
    לאור האמור, הלקוח פנה לקופת החולים והחל לבצע בדיקות רפואיות אשר ממצאיהם הדגימו כי הינו סובל מפגימה עצבית בשם CTS (תסמונת תעלה קרפאלית) – מדובר בפגימה אשר מבטאת בחולשה ונימולים באצבעות, אצבעות נתפסות וננעלות, חפצים נופלים מהידיים וקושי תפקודי.
    לאחר מכן, פנה הלקוח למשרדנו ולאחר שעברנו על התיעוד הרפואי וחקרנו את אופי עבודתו, חשיפתו לכלי עבודה, שנות עבודתו ועוד, הומלץ ללקוח להגיש תביעה למוסד לביטוח לאומי בגין מחלת מקצוע – על פגימתו בכפות ידיו.
    לאחר הגשת התביעה, המוסד לביטוח לאומי דחה אותנו וטען טענת שווא כי פגימתו של הלקוח אינה תוצר של תנאי עבודתו אלא תחלואה טבעית של הגוף.
    היות וברור היה כי טענת המוסד לביטוח לאומי שגויה מיסודה, הוחלט לא לוותר ולהגיש תביעה כנגד המוסד לביטוח לאומי בבית הדין.
    למשך כשנה וחצי בהן ניהלנו הליך משפטי קשה מול המוסד לביטוח לאומי אשר כלל בקשות הבהרה למומחים, פסילת מומחים רפואיים, פסילת עדים ועוד – הוחלט ע"י בית הדין, כי שגה המוסד לביטוח לאומי וכי יש להכיר בלקוח כנפגע עבודה בגין פגימתו בכפות ידיו.
    לאחר מתן פסק הדין, עמד הלקוח בפני וועדה רפואית עם ייצוג עו"ד ממשרדנו אשר בסיום נקבעה עבורו נכות לצמיתות בשיעור 19%.
    המדובר בנכות אשר מזכה את הלקוח בפיצוי של כ-100,000 ש"ח!!
    *לכן, אסור לוותר על זכויותיכם! תנו לנו, המומחים בתחום להתיש בחזרה את המוסד לביטוח לאומי ולגרום להם לשלם לכם את מלוא הפיצוי אשר מגיע לכם.*

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן