ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    הכרת פגימת ברכיים כמחלת מקצוע – בהליך בית דין

    שגרת החיים מבוססת ברובה על שגרת עבודה. אנו קמים בבוקר והולכים למקום העבודה, עובדים בממוצע כ-9/10 שעות יומיות חוזרים לביתנו ושגרה זו חוזרת שוב ושוב.

    כך למעשה, כאשר אנו מבצעים את אותה עבודה, הדורשת מאתנו לבצע את אותן פעולות, אנו עלולים לסבול ממחלות רפואיות אשר נגרמות מפגיעה גופנית כתוצאה מתנאי העבודה לאורך השנים – ופגיעה רפואית זו עלולה להיות מוכרת לכם במוסד לביטוח לאומי ואף תוכלו לקבל בגין פגיעה זו תשלום חד פעמי או לחילופין קצבה חודשית!!, כאשר חשוב להבהיר כבר בפתח הדברים כי הזכאי לקבלת תשלום כאמור, יכול להיות הן שכיר והן עצמאי ואף יכול להמשיך ולעבוד ולנהל את שגרת חייו הרגילה תוך כדי קבלת התשלום.

    לדוגמא במקרה אשר לפנינו – א' הינו מהנדס שירות מכונות אשר עבודתו לאורך השנים מצריכה ממנו להימצא זמן רב על ברכיו וכן לבצע מעברים רבים בן מצב כריעה לעמידה ולהיפך.

    בעקבות אופי עבודתו, החל א' לחוש בתחושת כאב והגבלה בברכיו, תחושה של ברכיים ננעלות ונתפסות וקושי מהותי בביצוע מעברים בין כריעה לעמידה.

    בעקבות פגיעה זו, הוגשה תביעה למוסד לביטוח לאומי על מנת שיוכר כנפגע עבודה – אולם המוסד לביטוח לאומי החליט לדחות את תביעתו בטענה שגויה לפיה, הפגיעה בברכיו של א' הנה תוצר של תחלואה טבעית ולא תוצר אופי עבודתו.

    על כן, הוגשה תביעה לבית הדין כנגד המוסד לביטוח לאומי וזאת במטרה לשנות את דחייתו.

    לאחר ניהול ההליך, אשר במהלכו מונה מומחה מטעם בית הדין, חזר בו המוסד לביטוח לאומי מדחייתו והכיר ב – א' כנפגע עבודה. 

    חשוב להבין, כי הכרה זו, מאפשרת ל-א' לעמוד בפני ועדות רפואיות אשר קובעות את גובה נכותו – משמעות הדבר, אותו מהנדס שירות מכונות, אשר מוכר על ידי ביטוח לאומי כעת עתיד לקבל מענק חד פעמי ו/או תשלום חודשי וזאת בנוסף להכנסתו מעבודה.

    פעם נוספת אנו רואים את החשיבות והצורך לפנות למשרדנו, עו"ד המתמחה בתחום נזקי הגוף והביטוח הלאומי, על מנת לוודא כי ממצים את הזכויות הקיימות לנו.

    פנו אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ משפטי

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן