ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מענק בסך של כ-65,000 ש"ח בעקבות תאונת עבודה

    הלקוח נ' נפגע בעבודתו בעת שהרים משקל כבד. כתוצאה מהתאונה נפגע בכתפו הימנית ולאחר בירור רפואי ארוך אובחן כי הינו סובל מקרע חלקי בכתף.

    בעקבות התאונה, נ' החל לסבול מכאבים ניכרים בכתפו וכן מהגבלת תנועה – הגבלות אלו העיבו מאוד על תפקדו בעבודתו וכפועל יוצא אף הכנסתו נפגעה.

    לאחר התאונה, הגשנו ממשרדנו למוסד לביטוח לאומי תביעה להכיר בתאונתו של נ' כפגיעה בעבודה, לאחר שהוכרה התאונה, שולמו דמי הפגיעה (כ-90 ימי מחלה), וכן לאחר שעמד בפני ועדות לנכויות זמניות, כעת זומנו לעמוד בפני ועדה לקביעת נכותו הצמיתה.

    לאחר ייצוג ממשרדנו, נקבעה לנ' נכות צמיתה בשיעור 15% בגין הגבלה בכתפו וכן דרשנו להפעיל עבורו תקנה 15 – ובכך, במצטבר, נקבעה נכותו בשיעור 19%.

    תקנה 15 – המדובר בתקנה אשר ניתן לדרוש להפעילה כאשר הנפגע איבד את כושר השתכרותו כתוצאה מהתאונה, הדבר יכול לבוא ליידי ביטוי הן בפגיעה כספית והן בפגיעה תפקודית, ולמעשה היא מפצה את אותו נפגע בכך שהינה "מגדילה" את אחוזי הנכות שלו – ובהתאם, את הפיצוי הכספי המגיע לו.

    לאור האמור, קיבל נ' מענק חד פעמי בסך של 65,500 ש"ח עבור נכותו הצמיתה, ובסה"כ (כולל דמי פגיעה ונכויות זמניות) קיבל נ' תשלום מצטבר בסך של 110,000 ש"ח!

    מקרה זה מדגיש לנו את החשיבות להיוועץ עם עו"ד המתמחה בתחום הביטוח הלאומי ואשר יוכל לייצג אתכם במעמד הוועדות, וזאת בכדי שיוכל לדרוש עבורכם את כלל הזכויות להם אתם זכאים ובכך להשיג עבורכם את הפיצוי המקסימלי.

     

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן