ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ערעור על החלטת הועדה הרפואית

    כאשר אדם עומד בפני ועדה רפואית הינו זכאי לערער רק פעם אחת על ההחלטה של הוועדה (במידה והינו סבור כי נפלה טעות בהחלטה זו) ובכך למעשה, לעמוד בפני ועדה רפואית לעררים.
    הועדה לעררים הנה הוועדה האחרונה, בה עומדים שלושה רופאים אשר בוחנים את מצבו של אותו אדם ובמידת הצורך מתקנים את ההחלטה.
    כאמור, בעת שעומדים בפני ועדת העררים – זהו למעשה הגלגול האחרון לו זכאי אותו נפגע.

    אולם קיים לעניין זה סעיף על פי חוק שלא הרבה אנשים יודעים, אשר קובע, כי כאשר מתגלה טעות משפטית אותה ביצעה הוועדה הרפואית לעררים ישנו פתח "לשנות" את הקביעה כאשר מערערים על תוקף ההחלטה בפני בית הדין לעבודה ומציגים את הכשל המשפטי.

    לפנינו, מקרה בו הלקוח נפגע במסגרת תאונת עבודה, בנוסף לפגיעות האורתופדיות מהן סבל בעקבות התאונה חלה לו החמרה במצבו הנפשי. לפיכך, עמדנו בפני ועדות רפואיות אולם הן התעלמו מהחומר הרפואי בתחום הנפשי בעניינו וקבעו כי מצבו הנפשי אינו תוצר התאונה אלא 'מצב רפואי קודם' – טענה אשר אינה נכונה כלל ובניגוד מוחלט לחוות הדעת אשר קיימות בעניינו ואשר ניתנו ע"י פסיכיאטרים מומחים.

    על כן, ערערנו בפני בית הדין על תוקף החלטת ועדת העררים, הסברנו לבית הדין את העוול אשר נוצר ללקוח, את התעלמות הוועדה לממצאים הרפואיים ובדגש על אי התייחסות עניינית להחמרת מצבו הנפשי בעקבות התאונה.

    לאחר שבית הדין עיין בפרוטוקול ושמע את טענותינו, הינו התרשם כי אכן נפל פגם בהחלטת הוועדה ולכן החליט להחזיר את עניינו של הלקוח פעם נוספת לוועדה רפואית – אולם הפעם, הורה לוועדה לקבוע את נכותו של הלקוח בעוד שהינו משאיר הוראות ברורות להתייחסות ההחמרה במצבו הרפואי, התייחסות עניינית לחוות הדעת בעניינו ועוד. ובכך למעשה הצלחנו למצות את זכויותיו של הלקוח!!

    מקרה זה מראה לנו, כמה חשוב להגיע לביטוח לאומי עם ייצוג של עורכי דין המתמחים בתחום, כאשר רק הם יודעים כיצד "להציל" ולמצות את כל הזכויות המגיעות לנו על פי דין.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן