ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    פיצוי בסך 110,000 ש"ח מכוח פוליסה פרטית (מחלות קשות)

    י' לקוח ממשרדנו מבוטח מזה שנים רבות בפוליסת ביטוח פרטית אשר אמורה להעניק לו פיצוי כספי במידה ויחלה במחלה קשה אשר תעיב על כושר תפקודו.

    למרבה הצער, לפני כשנתיים, אובחן י' כסובל מאלצהיימר – בגין אבחנה זו, פנה לחברת הביטוח בה הינו מבוטח ודרש להפעיל את הכיסוי הביטוחי לו הינו זכאי.

    חברת הביטוח מיהרה לדחות את תביעתו ולטעון כי אינו עומד בקריטריונים הקבועים בפוליסה. מזה כשנתיים, ניסה י' לפנות לחברת הביטוח על מנת לקבל את התשלומים המגיעים לו, אולם בכל פעם מיהרה חברת הביטוח לדחות אותו ולהתישו.

    י' פנה למשרדנו, ואנו עברנו יחדיו, הן על תיקו הרפואי והן על מפרט הפוליסה אותה רכש – לאחר עיון ולמידה של החומר הבנו כי חברת הביטוח התעלמה ממצבו הרפואי והתפקודי וכי הינו בהכרח זכאי לפיצוי בהתאם לתנאי הפוליסה.

    על כן, פנינו בדרישה לחברת הביטוח לפיצוי, תוך הפניה לסעיפים הרלוונטיים בפוליסה המעידים כי י' בהכרח עומד בתנאיה ותוך דרישה לזמנו להיבדק ע"י מומחה נוירולוג.

    י' זומן להיבדק ע"י מומחה מטעמם ואנו התלוונו לבדיקתו, תוך שאנו טוענים בפני המומחה אודות מצבו הרפואי והתפקודי, מפנים למסמכים הרפואיים הרלוונטיים ומוודאים כי הבדיקה נעשית עפ"י הנדרש.

    כעת, חזרה בה חברת הביטוח מדחייתה – ולאור הכרתה, שולם ל-י' תשלום בסך של כ-110,000 ש"ח (וזאת כמובן בהתאם לתנאי הפוליסה בה מבוטח).

     

     

    ט.ל.ח

     

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן