ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    שינוי דחיית המוסד לביטוח לאומי ע"י הליך בית דין.

    המדובר בלקוח אשר עובד מזה כ-25 שנים כרתך. במסגרת עבודתו נדרש לעבוד עם כלים כגון: פטיש אוויר, מקדחות, מברגות, מסורים, משחזת, רתכת ועוד. בעקבות אופי עבודתו, והעובדה כי ידו הימנית הנו ידו הדומיננטית, החל הוא לסבול משינויים ניווניים ביד זו – כלומר, עיוות של האצבעות, כאב, הגבלת תנועה, קושי בסגירה מלאה של היד וכן תחושת זרמים.
    לקוח הגיע למשרדנו, וביחד עברנו על החומר הרפואי בעניינו ולמדנו את אופי עבודתו – לאחר עיון עמוק בתיק הוחלט להגיש תביעה למוסד לביטוח לאומי על מנת שאלו יכירו בו כנפגע עבודה.

    המוסד לביטוח לאומי החליט לדחות את התביעה – אולם, אנו לא הסכמנו לעיוות דין זה, לא ויתרנו והחלטנו לערער על החלטה זו בפני בית הדין.
    במשך כשנתיים וחצי, ניהלנו את התיק כנגד המוסד לביטוח לאומי, בעודנו מציגים תשתית עובדתית לבית הדין, מעידים עדים ומציגים תיעוד רפואי ענף.
    ולאחר כל זאת, ולאחר שהמוסד לביטוח לאומי הבין את הטעות הנוראית שביצע – החליט הוא לחזור בו מדחיית הכרתו ולהכיר בפגיעה ביד ימין "כפגיעת עבודה".

    משמעות הדבר – כעת, עומד הלקוח בפני ועדה רפואית (עם ייצוג ממשרדנו) אשר קובעת את נכותו בגין פגימה זו ויהיה זכאי לקבלת פיצוי כספי הולם עבורה אשר מסתכם בעשרות אלפי שקלים.

    מקרה זה מעיד פעם נוספת, כי אסור לוותר על הזכויות המגיעות לנו, ויש להילחם בגוף זה עם עורכי דין המומחים בתחום!

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן