ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    תאונת עבודה אשר זיכתה לקוח ממשרדנו במענק בסך של כ-90,000 ש"ח וכן בקצבה חודשית בסך 6,800 ש"ח

    הלקוח א' הינו שוטר במקצועו אשר במסגרת עבודתו נפגע בגופו

    כתוצאה מהתאונה, הוגשה מטעם משרדנו תביעה למוסד לביטוח לאומי על מנת להכיר בתאונתו כתאונת עבודה. בתגובה, המוסד לביטוח לאומי אמנם הכיר בא' כנפגע עבודה אולם בחר להכיר באופן חלקי ולמעשה הכיר רק באיבר אחד (ברך ימין) כפגיעה כתוצאה מהתאונה, כאשר בפועל נפגע א' בכתפו, בברכו, צווארו, ראשו ועוד.

    בהתאם להחלטת המוסד לביטוח לאומי, הגשנו תביעה משפטית לבית הדין כנגד המוסד לביטוח לאומי, ולאחר ניהול ההליך ניתן פסק דין אשר מורה לביטוח לאומי להכיר בכל הפגימות אשר נוצרו לו כתוצאה מהתאונה ואף להכיר בפגיעה הנפשית אשר החלה להתפתח.

    לאחר מתן פסק הדין ניגשנו יחד עם א' לוועדות הרפואיות, ולמרבה הפלא נקבעו לא' אחוזים אשר לא תואמים כלל וכלל את מצבו הרפואי והתפקודי, כמובן שהגשנו בקשה לעמוד בפני ועדה רפואית לעררים אולם גם במעמד ועדה זו הוחלט לקבוע עבורו אחוזים אשר אינם מתיישבים עם מצבו.

    על כן, משרדנו הגיש הודעת ערעור לבית הדין הנכבד על החלטת הוועדה הרפואית לעררים, וזאת תוך ציון הכשלים המשפטיים אשר עלו בוועדה ובנוסף אף דרשנו כי בית הדין יורה על החלפת הרכב הוועדה בטענה כי מדובר בוועדה אשר נעולה בעמדתה ואשר יוצרת עוול למבוטח, קרי א'.

    לאחר ניהול דיון ולאחר שבית הדין התרשם כי אכן כך הדברים, שב א' לוועדה רפואית בהרכב חדש אשר קבע לו נכות לצמיתות בשיעור 35%!!

    קביעה זו, זיכתה את א' בתשלום רטרואקטיבי בסך של 90,000 ש"ח וכן קצבה חודשית בסך של כ-6,800ש"ח.

    חשוב להבין, כי כאשר מדובר בנפגע עבודה, משמעות הדבר הינה כי מקבל הקצבה יכול להמשיך לעבוד ולהשתכר באופן רגיל, ואף להשביח את שכרו, ועדיין, לקבל קצבה חודשית מהמוסד לביטוח לאומי, ובמקרה דנן בסך של 6,800 ש"ח (וזאת בניגוד למקבל קצבת נכות כללית אשר נדרש לעמוד בתנאי והגבלת שכר ותנאים נוספים).

     

    תיקו של א' היה תיק מורכב וקשה, בכל פעם עמדנו בפני אתגרים חדשים אשר הציב המוסד לביטוח לאומי ובכל פעם הוכחנו ללקוח שאנו פה על מנת להילחם עבורו ולמצות את זכויותיו בדין. 

    וכיום לאחר מלחמה ארוכה אשר כללה תביעות חוזרות בפני בית הדין, בקשה לשינוי הרכבי ועדה ודרישות לעשיית צדק, אנו שמחים להודיע כי א' קיבל ומקבל את התשלום לו הינו זכאי.

     

     

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן