ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    95,000 ש"ח פיצוי מכוח פוליסת חבות מעבידים

    פוליסת חבות מעבידים – במילים פשוטות, מדובר בפוליסה אשר בה מבוטח המעסיק, ודואגת לפיצוי העובדים באם ארעה להם תאונה במקום העבודה.

    פוליסה זו מהווה לנפגע "פיצוי נוסף" לפיצוי שכבר קיבל הנפגע, ובמקרה הזה, העובד, מהמוסד לביטוח לאומי.

    חשוב להבהיר, כי פיצוי מכוח פוליסת חבות מעבידים הנה בקיזוז כספי המוסד לביטוח לאומי, ובדוגמא פשוטה: באם הנפגע קיבל 100 ש"ח במצטבר מהמוסד לביטוח לאומי בעקבות תאונת העבודה, ולאחר מכן החל הליך של קבלת פיצוי מכוח חבות מעבידים, אזי, הפיצוי הנוסף שיקבל הנפגע הינו X ש"ח פחות 100 ש"ח (הסכום שכבר ניתן לו מהמוסד לביטוח לאומי כאמור).

    חשוב להבין, כי הפיצוי מכוח פוליסה זו, הינו מתקבל מטעם חברת הביטוח אשר מבטחת את המעסיק, וכפועל יוצא, לרוב, חברות הביטוח ממהרות לדחות את התביעה ולטעון כי לא קיימת עילה לפיצוי או לחילופין להציע הצעת פשרה אשר נמוכה בהרבה מזו לה זכאי הנפגע – במקרים אלו, חשוב מאוד להתייעץ עם עו"ד אשר זה תחום התמחותו בכדי למצות את מירב הזכויות והכספים המגיעים לנפגע.

    ובמקרה לפנינו –

    מדובר בבחור צעיר כבן 38 אשר עובד בחברה מאוד גדולה ומוכרת בארץ. במקום עבודתו, קיימו ערב עובדים לכבוד חג השבועות, לפיכך נדרש הוא לעלות ולתלות מקרן על עץ(!), ברור שמדובר בבקשה לא אחראית מטעם המעסיק והתאונה כאמור במקרה זה הייתה צפויה מראש.

    וכך קרה, הבחור מעד מהעץ ונפל וכתוצאה מכך נגרם לו שבר בקרסול רגל שמאל.

     

    לאחר קרות האירוע, הגיע הבחור למשרדנו ותחילה התחלנו לטפל בשמו ועבורו בתביעה אל מול המוסד לביטוח לאומי, בסיום ההליך נקבעה עבורו נכות צמיתה בשיעור 15% – ובמצטבר, הלקוח קיבל מהמוסד לביטוח לאומי סך כולל של כ-120,000 ש"ח.

     

    בסיום ההליך של המוסד לביטוח לאומי ולאחר שנקבעה נכותו לצמיתות, פנינו בדרישה לקבלת פיצוי מכוח פוליסת חבות מעבידים. חברת הביטוח התנערה תחילה ומיהרה לציין כי לא קיימת עילת תביעה היות ולטענתם הלקוח פעל באופן פזיז מטעם עצמו – לאחר שהצגנו להם עובדות המעידות אחרת, חברת הביטוח הציעה לנו פשרה בסך של 40,000 ש"ח (בנוסף לתשלום המוסד ביטוח לאומי) – הצעה זו סורבה.

    לאחר מכן, הציעו הצעה משופרת בסך של 60,000 ש"ח ולאחר תיקון הצעה, הוצעה פשרה בסך של 75,000 ש"ח – כמובן ששתי ההצעות הללו נפסלו מטעמנו שכן ידענו כי הלקוח זכאי לתשלום גבוה יותר.

     

    בסיום ניהול משא ומתן, הושג ללקוח פיצוי בסך של 95,000 ש"ח – יבוקש לחדד, מדובר בפיצוי נוסף לפיצוי אשר כבר קיבל הלקוח מטעם המוסד לביטוח לאומי, כלומר, בגין התאונה האמורה, קיבל הלקוח פיצוי כולל בסך של 215,000 ש"ח! 

     

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן